Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Λόγω της φύσης των αγορών είναι πιθανό να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.
Η Dize θέλοντας να περιορίσει τέτοιες καταστάσεις φροντίζει να παρουσιάζει τα προϊόντα της με πληρότητα περιγραφών. Έτσι δίνεται το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα. Ταυτόχρονα το τηλεφωνικό κέντρο καθώς και η επικοινωνία μέσω email δίνει επιπλέον έναν τρόπο ενημέρωσης για τα προϊόντα που παρουσιάζονται.
Όροι Επιστροφών
Θέλοντας ωστόσο να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων σε συγκεκριμένες και μόνο περιπτώσεις. Οι περιπτώσεις είναι:
Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης αφού έχει παραλάβει το προϊόν, πρέπει να το επιστρέψει εντός (15) δεκαπέντε ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις απαιτήσεις, η Dize μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε είτε στα τηλέφωνα μας είτε μέσω email.
Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής
1. Στο φυσικό μας κατάστημα:
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να έρθετε στο χώρο μας και κάποιος εκπρόσωπος
μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει. Αν
επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, θα σας
συστήναμε να επικοινωνήσετε νωρίτερα με το κατάστημα μας, ώστε να επιβεβαιώσετε
την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.
2. Αποστολή προϊόντος:
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν ακολουθώντας την
εξής διαδικασία. Αρχικά συσκευάζετε το προϊόν/ντα στο κουτί στο οποίο
παραλάβατε την παραγγελία σας. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε ένα έγγραφο στο
οποίο μας γνωστοποιείτε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την
οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή, ή το νέο
προϊόν που θέλετε να σας αποστείλουμε, σε περίπτωση αλλαγής και τέλος αποστέλλετε
το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την
παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών Dize.
Κόστος επιστροφών
Σε περίπτωση υπαιτιότητας της Dize το κόστος της επιστροφής βαρύνει την Dize και ο πελάτης μπορεί να επιλέξει αν θέλει την επιστροφή των χρημάτων του, πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου προϊόντος ή την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας. Επίσης, σε αυτή την περίπτωση η παραλαβή του προϊόντος γίνεται από το χώρο σας από τη δική μας μεταφορική εταιρία. Σε περίπτωση υπαιτιότητας του πελάτη, ο τελευταίος βαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
Παρατηρήσεις
H Dize διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό του.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η Dize, κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
Σε περίπτωση που το προϊόν παραβαίνει τους όρους επιστροφών και κριθεί ακατάλληλο προς επιστροφή, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον πελάτη. Τα μεταφορικά θα επιβαρύνουν τον ίδιο.